umorismo libri biblioteche librerie barzellette bronse querte comici risoterapia comicoterapia tradizione lingua veneta
Editrice Scantabauchi
edizioni scantabauchi

CHI SIAMO

Walter Basso
Giornalista pubblicista, fondatore de sta particolare casa editrice in quindese ani el ga publicÓ sirca sessanta tra libri, calendari e agende. Cressuo ala scola de Durante al quale lo ga ligÓ na profonda amicissia e colaborassion el se definisse "l'alievo predileto de Dino"... Oltre al'umorismo anca lu ga scrito vari libri sula cultura veneta (do dissionari co Dino e varie altre opere). El ga anca scrito i dialoghi de un musical, diversi spetacoli teatrali, testi par trasmission televisive e radiofoniche. Colabora co inumerevoli testate, (vedi ad esempio il mensile Passaparola) anca nassionali. Ga colaborÓ anca col noto duo de cabaret veneto le Bronse Querte. Desso, oltre a Ŕssare inpegnÓ a star vivo lavorando el manco possibile, lavora de scondon co Striscia la Notizia come informatore che, in vista, come attore-mona. Ze za oltre sento, in diese stagion, i servissi girÓ co Moreno Morello e messi in onda... Colabora anca in vario modo col tastierista storico de Le Orme, Tony Pagliuca.
   
Moreno Morello
Inviato di "Striscia la notizia" ormai da sette stagioni (eletto su Sorrisi e Canzoni l’inviato più gradito di Striscia per l’anno 2010), subito ribattezzato “il forbito” per la notevole proprietà di linguaggio è ormai uno dei punti di forza della nota trasmissione confezionando servizi in uno stile nuovo e personalissimo che ormai ha fatto scuola (vedi gli inseguimenti ai truffatori cronometrati in varie località europee). Da sempre, ogniqualvolta abbisogna di un “mona”, chiede l’aiuto di Walter Basso che così può vantarsi di essere diventato un “mona internazionale”… A parte una bravura innata Moreno si evidenzia nel variegato mondo televisivo per una classe unica, una forte personalità, senso dell’amicizia, precisione e onestà certosine. Lavorare con lui è un vero piacere!
   
Dino Durante
Unico e irepetibile umorista veneto, giornalista dal '51, autore de oltre sento libri tra cui svariati testi sula lingua veneta, tradission e cultura el ga lassà un segno indelebile in tuti queli che lo ga leto e conossuo. Inventore de un umorismo a volte assurdo, a volte feroce, a volte dissacrante, ma senpre sincero el saveva esprìmarse otimamente anca in forma poetica. Sior no solo de verve umoristica ma anca de gran sensibilità, umiltà e solidarietà, el ga caminà a fianco de Walter i ultimi oto ani regalàndoghe a pien man consili, amicissia e sorisi. La so sconparsa fisica nel 2002 ga lassà un gran vodo ma el so ricordo e el so esenpio de na vita intensa e vissua al'insegna del rispeto del prossimo (che fadiga, Dino, trovarghene n'altro come ti!) e dela natura lo fa sentire ancora vissin tuti queli che ghe ga vossuo ben... Par questo el resta qua co nialtri fin che sto sito esistarà.
Par tuti i apassionà: no stè sercare i libri de Dino parché i ze tuti esaurìi!
   
Tony Pagliuca
Tony Pagliuca, nato a Pescara ma da sempre residente a Meste, è stato il compositore e tastierista storico del gruppo veneziano Le Orme che ha lanciato in Italia il rock progressive. Dal 68 al 95 ha prodotto tredici lp di cui uno in inglese, sette quarantacinque giri e vinto due dischi d’oro. Molteplici le manifestazioni canore anche internazionali alle quali ha partecipato. Ha contribuito in modo trainante al passaggio del gruppo dal rock progressive al classicheggiante. Passato all’attività solistica ha suonato con moltissimi musicisti stranieri di elevatissimo livello e nel 2007 è tornato alla musica acustica al pianoforte solo.
   
Free - Marco Frison Marco Frison
Ecletico disegnatore, caricaturista e tuto quelo che ghe va drio, da senpre colabora co Walter Basso e la Ed. Scantabauchi. Portatore sano de na scavejara ribele che ogni tanto la morosa ghe infiocheta co nastrini vari fasendolo somejare vagamente a un barbonsin sderenà el colabora anca co tante altre case editrici anca a livelo nassionale. Un servelo sensa filtri e drenagi ghe permete anca de scrìvare dele emeriti bojade che ogni tanto cata spassio de qua e de là in varie testate. Spreca co disinvoltura pene, matite, penareli e carta e dòpara co parsimonia solo na roba: el lavoro... Tuti in casa (e fora) se augura che presto el se marida in modo ch'el meta la testa a posto.
   
Federica Basso
Studentessa al DAMS, appassionata di arte, propone un particolare corso dal titolo "Buio in sala" dove in 4 o più lezioni (a seconda delle richieste), si propone di far conoscere più da vicino il mondo del cinema, spiegando in modo semplice ma tecnico la nascita di un film, dalla sceneggiatura alla presenza in sala. Molteplici gli argomenti che vanno appunto dalla sceneggiatura, inquadrature, luci, ruoli, fino alla psicanalisi. Durante i corsi vengono proiettate sequenze di alcuni film cult. Il corso è già stato testato con successo presso i Comuni di Limena (due anni) e Camposampiero (un anno).
   
Dott. Angelo Boccato
Laureato in psicologia del lavoro, autore e conduttore del programma radiofonico nazionale "Formazione in Fm" prodotto da Radio Italia Uno, autore e conduttore del programma satellitare "Formazione in Tv" su Free Channel (canale 855 Sky) e Carpe Diem (canale 932 Sky). La sua attività si svolge nei seguenti settori: orientamento scolastico, orientamento al lavoro per inoccupati e disoccupati, selezione del personale, consulenza individuale personalizzata e altro. Ora propone dei particolari (e utilissimi) corsi per un approccio positivo al mondo del lavoro: come si affronta un colloquio di lavoro, come si prepara un curriculum. Per informazioni vedere www.angeloboccato.it o scrivere a info@angeloboccato.it.
   
Antonio Chiumiento
Professore di matematica e economia aziendale, ufologo di fama internazionale è stato Vicepresidente del CUN e Presidente del CISU, i due più importanti centri di ricerca ufologica in Italia. Dopo trent'anni di indagini ha al suo attivo tre libri di successo l'ultimo dei quali con questa nostra casa editrice. Sono ormai senza numero i suoi interventi televisivi su reti sia come la RAI, Canale 5, Italia 1 e locali. Scrive su innumerevoli testate ed è Direttore Responsabile della Collana del fantastico "Oltre le nuvole".
   
Paolo Zanarella
Musicista di indiscussa bravura, maestro nell’improvvisazione, da anni collabora con Walter Basso (testi) e Andrea Bordin (voce) in raffinati spettacoli di reading (lettura interpretativa). Autore di molte musiche diffuse anche a livello nazionale ora è noto come il “Pianista fuori posto” perché si sposta da zona a zona con un mezzo di sua invenzione ed un pianoforte per suonare in qualsiasi situazione. Ha avuto passaggi in molte reti anche nazionali.
   
El Maestron
Veramente un grosso personajo, ruspante al massimo che alterna vacade scrite co la pena co vacade dite co la boca. El ze stà uno dei primi colaboratori dela Scantabauchi, el ga scrito anca do libri e va in giro de baucon par el mondo a propore personagi dela profonda canpagna veneta. Ben riussìa la so interpretassion in varie ocasion del famoso bocia inventà da Dino "Gigeto el mona"... Se vede che par via de mona no se sa da dove cavàrghene e dove metàrghene!
   
Valerio Mazzucato
Fa parte del gruppo di cabaret Bepi e Maria Show, lavora come attore sia in teatro che nel cinema. Fa parte di numerose compagnie e quindi interpreta numerosissimi ruoli passando con estrema facilitÓ e bravura da interpretazioni comiche a drammatiche. Ha partecipato (e partecipa tuttora) a molte trasmissioni televisive e radiofoniche. Olto noto nellĺambiente ora tra le tante cose lavora con Balasso in un particolare spettacolo.
   
Capriotti Ortensio dito Marco
Presentatore otegnù da un incalmo tra el tenente Kogiac (quelo pelotà in testa) e Nino Frassica el unisse na ciàcola fenomenale a na potente carica de sinpatia. Da ani el presenta tuto quelo che se poe presentare: concorsi de miss par le selession de Miss Italia (nele so serate ze passà l'ex Miss Italia Eleonora Pedron, Chiara Sgarbossa de Lotto alle oto su Rai 1, e tante altre), sfilate de moda, serate de ogni tipo, cronache de corse bicicletistiche e via de longo. Disponibile par quasivolia manifestassion el ze anca uno dei punti de riferimento par la racolta publicitaria dela Scantabauchi. Semo drio védare se semo boni farghe dire la Messa dala Capela de San Piero in modo chel possa dire "Fasso tuto mi!".
   
   
Giusy Zenere
Ruspante cabarettista de sucesso riva direttamente da Canale 5 e più precisamente dala nota trasmission "La sai l'ultima?" dove par ani la ga spopolà vinsendo de tuto. Da ani propone so particolari spetacoli dove un mix de satira, ironia, autoironia, barzelete, regala al publico presente sirca do ore de puro divertimento. La ga publicà un libro de sucesso co l'Ed. Scantabauchi (Baco, tabaco e Zenere) ormai esaurio. La so doti più bele ze la senplicità e la sinpatia.Disponibile per tuti i tipi de serate (de cabarè sia ciaro!!!). Par altri tipi de serate rivolgiarse a Platinete o Lapo!
   
Fred, Davide Boato, Davide Stefanato e Valerio Mazzucato
ze i quatro elementi che forma sto sinpatico e scaenà grupo de cabretisti. Na girandola de situassion, de personagi, de gags iresistibili rende i spetacoli de "Bepi e Maria Show" veri e propri spacati dela vita veneta. Indimenticabili le parodie de El Grande Fradeo, L'Isola dei Bauchi, Camerà Brulè e tanti altri.. Podì vedarli ogni mercore de sera ale 10,30 sirca su Telenordest...
   
Roberto Menegatti
Presente da 30 ani nel mondo del spetacolo Roberto Menegatti, propone co gran sucesso un so particolare spetacolo de magia comica e animassion adato a grandi e picoli... Grassie ala so professionalità el ga na gran presa sul publico e la so presensa ze sicura garansia de san divertimento... El ga girà mezo mondo e ga lavorà con artisti de fama nassionale come Gianni Morandi, Lino Toffolo, Mal, Heather Parisi e tanti altri... Ma se volì savere de pi andè visitare el sito www.robertoilclown.it. Disponibile par qualsiasi situassion.
   
Valentino Villanova
Caricaturista per passione, ma con grande esperienza maturata anche a contatto con grandi personaggi dello spettacolo, diverte e si diverte a intrattenere gli invitati con caricature originali e simpatiche. Armato di solo pennarello (vitatissima matita e gomma!!!), per ritrarre l'ospite in atteggiamenti ironici Valentino impiega appena 3 minuti, che significa 80 caricature in 3 ore!
Valentino è laureato architetto, professione che tutt'ora esercita, continuando a dedicarsi al fumetto e all'illustrazione. Le sue caricature si prestano ad molti eventi: matrimoni, addio al celibato/nubilato, compleanni lauree, grafiche per magliette, feste aziendali, pubblicita’ e loghi, biglietti di auguri, ecc.
   
MAILING LISTS - Iscriviti alle mailing lists di Edizioni Scantabauchi:     Oltre le nuvole     Scantabauchi
  Inizio pagina